BornPrettyStore Holo Polish #12

IMG_3296Holografische nagellak is, zeker met zo’n fel zonnetje, razend populair op het moment. De Chinese webshop BornPrettyStore bracht daarom een collectie holografische lakken uit voor een leuke prijs. Ze verlootten 100 van hun holografische lakken, en ik won nummer 12. Lees verder om de swatches te zien.IMG_3350IMG_3334IMG_3344

Is het geen plaatje? De foto’s zeggen het al; het holografische effect is ontzettend sterk in het zonlicht. Nummer 12 is een lineaire holografische lak, wat betekent dat het holografische effect als een soort waterval naar beneden komt. Zelf vind ik dit de allermooiste soort. De lak heeft van zichzelf al een glans, dit heb je niet zo snel bij holografische lakken.IMG_3341IMG_3342Dit zijn de swatches zonder zonlicht. Het holo-effect is bijna niet meer te zien. Een zonnetje of een felle lamp is dus wel een must! Verder ging het aanbrengen wel prima, de substantie is zeer goed voor een holografische lak. Het kwastje is plat en recht afgesneden, iets wat ik wat minder fijn vind. Maar ik mag niet klagen, want voor de rest is er niets op aan te merken. De droogtijd was ook prima, net als de dekking. Ik had maar 2 laagjes nodig voor een dekkend resultaat.

IMG_3298

I’m in love! De beste holografische lak die ik tot nu toe uitgeprobeerd heb. Een aanrader voor zowel prijs als kwaliteit. Voor een flesje holoheaven van 6 ml betaal je $5,59, omgerekend zo’n €4,25. Je vind ze hier.

Ben jij ook zo weg van holografische nagellak?

10 gedachten over “BornPrettyStore Holo Polish #12

Plaats een reactie